Menu
košík
0
cz
CZK
kategorie

Všeobecné obchodní podmínky

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR)

 

I. Základní ustanovení

 

  1. Tímto udělujete souhlas společnosti Autodíly stela, IČO:65981103, DIČ:CZ7457021682 , se sídlem Velké náměstí 212, Strakonice, 38601 (dále jen: „Správce“), ke zpracovávání osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „Nařízení GDPR”), aby zpracovávala následující osobní údaje.

 

 

II. Kategorie a typ zpracovávaných dat

 

  1. Jméno a příjmení, emailová adresa, název společnosti, poštovní adresa, telefonní číslo je možné zpracovávat na základě souhlasu a nutné zpracovávat za účelem nezbytného plnění smlouvy.

 

 

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

 

3. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů je:

 

  1. zpracování nezbytné pro splnění smlouvy jejíž smluvní stranou je subjekt údajů podlečlánku 6 odstavce 1 písm. b) Nařízení GDPR;
  2. zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na správce vztahujepodlečlánku 6 odstavce 1 písm. c) NařízeníGDPR;
  3. subjekt údajů udělil souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro jeden či vícekonkrétních účelů podle článku 6 odstavce 1 písm. a) NařízeníGDPR;
  4. zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů příslušného správce či třetí strany,například poskytování marketingu formou newsletteru nebo obchodních sdělení podle článku 6 odstavce 1 písm. f) NařízeníGDPR a podle § 7 odstavce 2 zákona č. 480/2004 Sb.

3.1Účelem zpracování osobních údajů je:

  1. Vyřízení objednávky vyplývající ze smluvního vztahu mezi subjektem a Správcem dlezákona č. 89/2012 Sb., popřípadě dle jiného smluvního vztahu;
  2. Ukládání Vašich nákupních preferencí a následné přizpůsobení nabídky na internetových stránkách Správce;
  3. Spouštění marketingových a remarketingových kampaní na reklamních platformách Google, Seznam.cz, Microsoft, Facebook ale také pomocí RTB systémů Adform, Criteo, Pubmatic a jiných využívající nákup reklamy prostřednictvím DSP (DemandSidePlatforms) a SSP (Supply SidePlatforms);
  4. Rozesílání obchodních sděleních (newslettery, push notifikace a jiné) v rámci marketingových a remarketingových kampaní s využitím vlastních prostředků nebo prostředků třetích stran (platforma pro rozesílání e-mailů, sw pro notifikaci uživatelů).
  • 3.2Ze strany správce dochází k automatizovanému individuálnímu rozhodování podle článku 22 NařízeníGPDR. S tímto zpracováním udělujete svůj výslovný souhlas. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje společnosti  autodily.stela@mybox.cz

 

 

IV. Doba uchování Vašich údajů činí

4. Doba uchování Vašich osobních údajů je závislá na účelu, pro který budou tyto osobní údaje využity a to:

  1. Pro účel plnění smluvního vztahu mezi subjektem a Správcem: po dobu poskytnutíplnění
  2. Pro marketingové účely: po dobu 1 roku
  3. Pro evidenci plnění: po dobu až 10 let u účetních dokladů

4.1 Po uplynutí doby definované pro uchování Vašich osobních údajů, jsou tyto osobní údaje Správcem vymazány.

 

V. Zpracování osobních údajů

5. Zpracovávat osobní údaje subjektu mohou pro správce, zpracovávat také tito zpracovatelé:

  1. Poskytovatelé softwarového řešení uvedenýchv článku III., odstavec 3.1, písmene a), b), c) a d) tohoto Souhlasu se zpracováním osobních údajů;
  2. Poskytovatel softwarového řešení, aplikace, služby a jiní zpracovatelé, které nemusí Správce v současné době využívat;
  3. Společnost: autodíly stela .

5.2 Správce a zpracovatel přijmou opatření pro zajištění toho, aby jakákoliv fyzická osoba, která jedná z pověření správce nebo zpracovatele a má přístup k osobním údajům, zpracovávala tyto osobní údaje pouze na pokyn správce, pokud jí jejich zpracování již neukládá právo Unie nebo členského státu.

 

VI. Příjemci osobních údajů správce

6. Příjemci osobních údajů jsou firmy nebo osoby, které:

  1. Zajištující realizaci smlouvy mezi správcem a dotčeným subjektem (např. spedičníspolečnosti, realizace plateb, nadstandardní služby apod.);
  2. Zajištující marketingové služby viz článek III. odstavec 3.1, písmene a), b), c) a d)tohoto Souhlasu se zpracováním osobních údajů;
  3. Zajišťující chod internetových stránek WWW.stelashop.cz (např. partner, subjektmarketplace, externí dodavatelé apod.);

6.1 Správce má v úmyslu využívat služeb, které nejsou součástí EU a má tak v úmyslu předat osobní údaje do zemí třetího světa. Příjemci osobních údajů v zemích třetího světa jsou poskytovatelé platforem uvedených v článku III., odstavec 3.1, písmene a), b), c) a d) tohoto Souhlasu se zpracováním osobních údajů.

 

VII. Vaše práva

7. Dle ustanovení v Nařízení GDPR máte právo na:

  1. Právo na přístup k osobním údajům podle článku15NařízeníGDPR a zároveň článku22 a článku 46 Nařízení GDPR;
  2. Právo na neprodlenou opravu osobních údajů podle článku 16Nařízení GDPR;
  3. Právo na výmaz osobních údajů („právo být zapomenut“) dle článku 17 NařízeníGDPR;
  4. Právo na omezení zpracování osobních údajů dle článku 18 NařízeníGDPR;
  5. Právo na přenositelnost osobních údajů podle článku20 NařízeníGDPR;
  6. Právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů, které se vás týkají, na základěčl. 6 odst. 1 písm. e) nebo f), včetně profilování založeného na těchto ustanoveních,podle článku 20 NařízeníGDPR;
  7. Právo na odvolání uděleného souhlasu se zpracováním osobních údajů;
  8. Právo na stížnost u dozorového orgánu.

7.1 Správce osobní údaje dále nezpracovává, pokud neprokáže závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.

7.2 Získat informace o vašich osobních údajích můžete pouze vy, popřípadě váš zmocněnec. Pokud si Správce není jist vaší identitou, může vás požádat o další informace aby si totožnost ověřil.

7.3Správce oznamuje jednotlivým příjemcům, jimž byly osobní údaje zpřístupněny, veškeré opravy nebo výmazy osobních údajů nebo omezení zpracování provedené v souladu s článkem 16, čl. 17 odst. 1 a článkem 18 Nařízení GDPR, s výjimkou případů, kdy se to ukáže jako nemožné nebo to vyžaduje nepřiměřené úsilí. Správce informuje subjekt údajů o těchto příjemcích, pokud to subjekt údajů požaduje.

 

VIII. Zabezpečení osobních údajů

8. S přihlédnutím ke stavu techniky, nákladům na provedení, povaze, rozsahu, kontextu a účelům zpracování i k různě pravděpodobným a různě závažným rizikům pro práva a svobody fyzických osob, jež s sebou zpracování nese, zavede správce jak v době určení prostředků pro zpracování, tak v době zpracování samotného vhodná technická a organizační opatření, jako je pseudonymizace, jejichž účelem je provádět zásady ochrany údajů, jako je minimalizace údajů, účinným způsobem a začlenit do zpracování nezbytné záruky, tak aby splnil požadavky tohoto nařízení a ochránil práva subjektů údajů.

 

8.1 Správce zavede vhodná technická a organizační opatření k zajištění toho, aby se standardně zpracovávaly pouze osobní údaje, jež jsou pro každý konkrétní účel daného zpracování nezbytné. Tato povinnost se týká množství shromážděných osobních údajů, rozsahu jejich zpracování, doby jejich uložení a jejich dostupnosti. Tato opatření zejména zajistí, aby osobní údaje nebyly standardně bez zásahu člověka zpřístupněny neomezenému počtu fyzických osob.

 

Tento souhlas se zpracováním údajů nabývá účinnosti dnem  22.05.2025

 

Poučení spotřebitele o spotřebitelský právech dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník („OZ“)

 

Poskytovatelem zboží specifikovaného v Kupní smlouvě je společnost autodíly stela (dle OR), dále jako „Prodávající“.

 

Vzhledem k tomu, že jednání stran směřuje k uzavření smlouvy a aby byly spotřebiteli zřejmé všechny podstatné skutečnosti o smlouvě a Prodávajícím, sděluje tímto Prodávající spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku dle ust. § 1811 odst. 2 OZ tyto skutečnosti:

 

a) svoji totožnost, popřípadě telefonní číslo nebo adresu pro doručování elektronické pošty nebo jiný kontaktní údaj:

 

Soukupová Alexandra

Velké náměstí 212

38601 Strakonice

Telefon 603 113 023        

Email autodily.stela@mybox.cz

IČO 65981103

 

b) označení zboží nebo služby a popis jejich hlavních vlastností,

 

Označení služeb/zboží koresponduje se spotřebitelem vybraným zbožím na webu ww.stelashop.cz _dle „Objednávky“, se kterou se spotřebitel před jejím uzavřením seznámil.

 

c) cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků,

 

Výpočet ceny služby/zboží je uveden v „Objednávce“ u každého zboží samostatně.

 

d) způsob platby a způsob dodání nebo plnění,

 

Způsob platby a způsob plnění je uveden v „Obchodních podmínkách“ Prodávajícího a spotřebitel se s nimi seznámil před uzavřením smlouvy.

 

e) náklady na dodání, a pokud tyto náklady nelze stanovit předem, údaj, že mohou být dodatečně účtovány,

 

Náklady spojené s plněním jsou uvedeny v „Obchodních podmínkách“ Prodávajícího a spotřebitel se s nimi seznámil před uzavřením smlouvy.

 

 

f) údaje o právech vznikajících z vadného plnění, jakož i o právech ze záruky a další podmínky pro uplatňování těchto práv,

 

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

 

Vyskytne-li se na zboží vada, pro kterou nelze zboží využívat obvyklým způsobem, může kupující uplatnit u prodávajícího právo z vadného plnění („reklamace“) a požadovat:

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící vady
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstranění vady opravou věci
  • odstoupení od smlouvy.

 

Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, pokud zboží:

  • vykazuje podstatnou vadu, která znemožňuje jeho užívání obvyklým způsobem,
  • pokud nelze zboží používat kvůli opakujícím se vadám i vadám/vadě po provedené opravě,
  • při větším počtu vad (3 a více vad).

 

Práva z vadného plnění uplatňuje spotřebitel u Prodávajícího na adrese jeho provozovny nebo sídla, postačí však formou e-mailu. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od spotřebitele reklamované zboží.

 

g) údaj o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku, má-li být smlouva uzavřena na dobu neurčitou,

 

Údaj o době trvání závazku se u Kupní smlouvy neuvádí.

 

h) údaje o funkčnosti digitálního obsahu, včetně technických ochranných opatření,

 

Údaje o funkčnosti digitálního obsahu, včetně technických ochranných opatření je přiložen ke každému jednotlivému zboží samostatně, pokud není, je uveden na webové stránce Prodávajícího u každého jednotlivého zboží samostatně v elektronické podobě.

 

i) údaje o součinnosti digitálního obsahu s hardwarem a softwarem, které jsou podnikateli známy nebo u nichž lze rozumně očekávat, že by mu mohly být známy

 

Údaje o součinnosti digitálního obsahu s hardwarem a softwarem, které jsou podnikateli známy nebo u nichž lze rozumně očekávat, že by mu mohly být známy jsou přiloženy ke každému jednotlivému zboží samostatně, pokud nejsou, jsou uvedenyna webové stránce Prodávajícího u každého jednotlivého zboží samostatně v elektronické podobě.

 

 

 

Dle ust. § 1820 odst. 1 OZpoučuje Prodávající spotřebitele o jeho právech a povinnostech pojicích se s uzavřením Kupní smlouvy, protože z okolností je zřejmé, že jednání stran směřuje k uzavření smlouvy prostřednictvím komunikace na dálku, sděluje podnikatel spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku, také:

 

a) náklady na prostředky komunikace na dálku, pokud se liší od základní sazby,

 

Prodávající neúčtuje žádné poplatky či vlastní náklady za případnou komunikaci na dálku.

 

b) údaj o případné povinnosti zaplatit zálohu nebo obdobnou platbu, je-li vyžadována,

 

Prodávající neúčtuje žádnou zálohu z Kupní smlouvy.

 

c) v případě, že se jedná o smlouvu, jejímž předmětem je opakované plnění, nejkratší dobu, po kterou bude smlouva strany zavazovat,

 

Prodávající prohlašuje, že spotřebiteli neposkytuje a se spotřebitelem neuzavírá smlouvu s opakovaným plněním služeb.

 

d) v případě smlouvy uzavírané na dobu neurčitou nebo jejímž předmětem je opakované plnění, údaj o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná,

 

Kupní smlouva mezi Prodávajícím a spotřebitelem se uzavírá bez určení data trvání.

 

e) v případě smluv uzavíraných na dobu neurčitou nebo jejímž předmětem je opakované plnění, údaje o veškerých daních, poplatcích a nákladech na dodání zboží nebo služby určených způsobem podle písmena b),

 

Kupní smlouva mezi Prodávajícím a spotřebitelem se uzavírá bez určení data trvání.

 

f) pokud lze využít práva na odstoupení od smlouvy, podmínky, lhůtu a postupy pro uplatnění tohoto práva, jakož i formulář pro odstoupení od smlouvy, jehož náležitosti stanoví prováděcí právní předpis,

 

Lhůta pro odstoupení od smlouvy je 14 od uzavření smlouvy – Kupní smlouvy, resp. 14 od převzetí zboží.

 

Přílohou Kupní smlouvy je vzorové poučení spotřebitele o možnostech odstoupení od smlouvy dle prováděcího předpisu č. 363/2013 Sb.

 

g) údaj, že v případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou,

 

Je-li v nabídce prodávajícího několik možností doručení zboží, je při odstoupení od smlouvy a vrácení zboží kupujícím zpět prodávajícímu vždy kupujícímu vracena částka poštovného dle nejlevnějšího způsobu doručení dle dané varianty. Tato částka je pak vrácena prodávajícím kupujícímu, oproti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Prodávající nehradí náklady kupujícího spojené s vrácením zboží zpět prodávajícímu.

 

h) údaj o povinnosti uhradit poměrnou část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo,

 

Neuplatní se.

 

i) jde-li o smlouvu podle § 1837 písm. l), údaj, že spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, popřípadě za jakých podmínek mu právo na odstoupení od smlouvy zanikne, a

 

Předmětem služby nejsou činnosti dle ust. § 1837 písm. l) OZ.

 

j) údaj o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru.

 

Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy _______@______ – předmět: Stížnost. Informaci o vyřízení stížnosti spotřebitele zašle Prodávající na elektronickou adresu spotřebitele. Spotřebitel má též možnost zahájit mimosoudní řešení sporu před Českou obchodní inspekcí na webu www.coi.cz.

 

 

Vzorové poučení o právu na odstoupení od smlouvy dle nařízení vlády č. 363/2013

 

1. Právo odstoupit od smlouvy

1.1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.

1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy, resp. do 14 dní od převzetí zboží.
 

1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost autodíly stela formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.
 

1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

2.1 Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak.
 

 

 

 

 

Vzorové poučení formulář k odstoupení od smlouvy dle nařízení vlády č. 363/2013

 

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

 

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát 

- Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o poskytnutí těchto služeb/zboží (*)

- Datum objednání (*)/datum obdržení (*)



- Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů

 

 

 


- Adresa spotřebitele/spotřebitelů
 

 

 


- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
 

 

 


- Datum
 


(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

X
Tento e-shop využívá pouze funkční cookies a bez jejich použití není schopen fungovat.